Skip to main content

Notifications

Announcements

Dynamics 365 Community / Forums / Denmark - CRM

Denmark - CRM

Topic
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Field Service Forum

Er der nogle af jer der har erfaringer med Dynamics 365 Field Service og brug af tidsregistreringer automatisk via Work Orders eller via manuelle indtastninger i Time Entries menuen?  Vi arbejder med montører der rejser globalt mellems...

ReportReport
1
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Michael Nitze

Hej, Jeg sidder og eksperimenterer lidt med den standard komponent, der hedder Timeline (Tidslinje på dansk), som indeholder en oversigt over aktiviteter, noter og opslag, der er knyttet til en tabel. Når jeg lægger Tidslinj...

ReportReport
1
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Allan R.Lassen User Group Leader

Næste brugergruppemøde er nu slået op og vil foregå tirsdag den 23. maj hos Pingala. Se mere her: https://community.dynamics.com/usergroup/p/eventdetail?eventid=6de1426e-c0ac-40dc-8915-73247a24e1d5 Bemæ...

ReportReport
0
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Allan R.Lassen User Group Leader

Næste brugergruppemøde er nu slået op og vil foregå mandag den 5. december hos Microsoft. Se mere her: https://community.dynamics.com/usergroup/p/eventdetail?eventid=20b5e43a-51d6-472a-aee3-006f2340c197 Bemærk, ...

ReportReport
0
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Vivian Voss User Group Leader

Hej, Er det nogen af jer der bruger Dyamics 365 Field Service og Customer service? og er villig til at have et lille erfa session om det? Mvh. Vivian 

ReportReport
1
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by MornyITE

Jeg har ”overtaget” en kunde pga. ferie som anvender Business Central Cloud, og som skal opdateres til ”next major version”. I den forbindelse er der lagt en ny version af deres PTE app med tilpasninger på, som skal l...

ReportReport
1
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by HRHOUBAK

Kan din virksomhed være vært for et møde i Denmark CRM?Vi søger en vært til det kommende møde i april, maj eller juni måned. Som vært får du lejlighed til at præsentere din virksomheds...

ReportReport
0
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Dorte Hesdorf

Er der medlemmer i gruppen der kommer fra detail branchen eller producerer til detailbranchen? Hej med jer, Jeg har fået en forespørgsel fra en virksomhed, der producerer kaffe. De efterspørger referencer fra tilsvarende virkso...

ReportReport
1
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Monica Kejser Wesse...

Hej,  Mit navn er Monica Wesselhoff og jeg er for et halvt år siden startet i en virksomhed hvor jeg arbejder med CRM. CRM er et projekt virksomhedne har implementeret et år indne jeg kom. De har været smarte og startet ud ...

ReportReport
4
Replies
Denmark - CRM - Forum Denmark - CRM

Last replied Posted on by Heidi Godiksen

Hej med jer, Jeg har lidt udfordringer med mit product i D365Sales, så pludselig kan vi ikke oprette nye Opportunities.Har selvfølgelig fejlsøgt, men kunne godt bruge lidt sparring.Er der nogen her i gruppen der har erfari...

ReportReport
0
Replies

Helpful resources

Featured topics

Product updates

Dynamics 365 release plans